“Στη σημερινή εποχή όλοι μιλούν για το digital marketing. Όμως, πόσοι πραγματικά γνωρίζουν τι ακριβώς είναι?”

Σήμερα, πλέον, με την εκτεταμένη χρήση του κινητού τηλεφώνου και τη σημαντική βελτίωση της διασύνδεσης, η παραδοσιακή τηλεόραση και ο παραδοσιακός τρόπος προβολής στη διαφήμιση έχουν αντικατασταθεί από το YouTube ή το Netflix.

Δεν έχουμε το ραδιόφωνο, όπως συνηθίσαμε, αλλά ραδιόφωνο μέσα από το διαδίκτυο. Τα podcast και τα ιντερνετικά, πλέον, ραδιόφωνα έχουν κερδίσει σημαντικό κοινό.

Οι γνωστές τεράστιες πινακίδες που βλέπαμε έχουν εγκατασταθεί, πια, από μια μικρή οθόνη στο χέρι μας.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν είναι ένα απλό κανάλι διαφήμισης. Είναι ένας εντελώς διαφορετικός τρόπος να επικοινωνείς με το ακροατήριο και να επηρεάζεις τη γνώμη των αγοραστών. Είναι ένα άμεσο μέσο διαμόρφωσης γνώμης και άποψης για τον καταναλωτή.

Ένα, λοιπόν, σημαντικό πλεονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ, έναντι των παραδοσιακών μέχρι τώρα γνωστών τρόπων, είναι η ακρίβεια στη μέτρηση των αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο.

Όσο και αν ακούγονται απλά και κατανοητά τα παραπάνω, η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ δεν μπορεί να γίνει χωρίς γνώση και εκπαίδευση στο αντικείμενο αυτό. Είναι μία δουλειά που, κατά κανόνα, πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένους. 

Η παγίδα στο digital marketing βρίσκεται στα social media, όπου με ελάχιστη γνώση κάποιος χρήστης μπορεί να προσφέρει μιας μορφής προβολή και, στην αρχή, να είναι ικανοποιημένος. Όμως η ουσία του θέματος είναι ότι σπαταλά χρόνο και χρήμα. Θα το διαπιστώσει αυτό, όταν ο ανταγωνισμός -αφού έχει συνεργαστεί με εξειδικευμένους στο θέμα του ψηφιακού μάρκετινγκ- θα κερδίσει περισσότερο μερίδιο της αγοράς και θα προβάλει καλύτερα τα προϊόντα του.

Πρέπει να γίνει, λοιπόν, κατανοητό ότι οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση, πλέον, στην πληροφορία ανά πάσα ώρα και στιγμή. Τα ψηφιακά μέσα είναι μία σημαντική και συνεχώς αυξανόμενη πηγή ψυχαγωγίας, ειδήσεων, αγορών, κοινωνικής αλληλεπίδρασης και οι καταναλωτές είναι τώρα εκτεθειμένοι όχι μόνο σε ό,τι λέει η εταιρεία σας, αλλά και σε ό,τι λένε οι φίλοι και οι συγγενείς επίσης.

Γίνεται λοιπόν αντιληπτό, ότι οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων θα πρέπει να κατανοήσουν τη σωστή χρήση του digital marketing και να απευθύνονται σε εξειδικευμένους του χώρου και όχι σε ευκαιριακές λύσεις ή να επιλέγουν -στο όνομα του χαμηλού κόστους- κάποιους που υπόσχονται πράγματα τα οποία δεν θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.